طراحی گرافیک

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با ما و  همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Maestria

Maestria

Maestria فقط یک بازی سرگرم کننده نیست، بلکه اثری هنری است که برای درک بهترش باید از تمامی حواس شش گانه استفاده کرد. بازی با گرافیک هنری بی نظیر و موسیقی های بسیار زیبا خود جادو می کند. گیم پلی هم که جای خود دارد. مکانیزم Maestria بدین صورت که در هر مرحله تعدادی زنگ بسیار بزرگ وجود داشته و باید با پخش کردن موسیقی توسط یک چوب جادویی، تمام آن ها را به صدا در بیاورید. البته فراموش نکنید ترتیب آن ها مهم است. با پیشروی در بازی هم چینش زنگ ها بیشتر بازیکن را به فکر فرو برده و او مجبور می کند تا از سلول های خاکستری بیشتری استفاده نماید. نمی خواهیم شما را مجبور به دانلود عنوانی کنیم، اما تجربه Maestria واقعا لذت بخش است. چه بسا شباهت بصری بازی با عنوان شاهکار Monument Valley خاطرات خیلی ها تکرار کند.

سارا لوگو

www.saralogo.ir

Maestria
  • Maestria
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Antoine Latour
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 135 / 101 مگابایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی